Shop Mobile More Submit  Join Login
Great Tits by Cioccolatodorima Great Tits by Cioccolatodorima
Add a Comment:
 
:iconsuddendeathlyhymour:
SuddenDeathlyHymour Featured By Owner Mar 9, 2017  Hobbyist General Artist
Omg, nice.~ xDD
Reply
:iconsnowcloud8:
snowcloud8 Featured By Owner Feb 1, 2017  Professional Traditional Artist
Pfftt this is great >w< ~
Reply
:iconhanssuzuki:
HansSuzuki Featured By Owner Oct 13, 2016  Student Artist
Your misunderstanding tested here Pikachu-lol 
Reply
:iconmetalagamid:
MetalAgamid Featured By Owner Sep 4, 2016  Hobbyist General Artist
:lmao: Niiiiice!
Reply
:iconyingodapenguin:
YingoDaPenguin Featured By Owner Aug 10, 2016
I love the tits' dialogue. 
Reply
:iconrosemayliegottschalk:
RoseMaylieGottschalk Featured By Owner Aug 7, 2016  Student General Artist
XDD
Reply
:iconaph--virginia:
APH--Virginia Featured By Owner Aug 5, 2016  Student Traditional Artist
🇩🇦🇻🇮🇮🇮🇮🇩🇩🇩
Reply
:iconaikonekootaku:
AikoNekoOtaku Featured By Owner Jul 28, 2016  Hobbyist General Artist
HAHAAHHAHAHAH
Reply
:iconparu-chinbaka:
Paru-chinBaka Featured By Owner Jul 18, 2016
I've done this before! :D
Reply
:iconperiodicfable:
PeriodicFable Featured By Owner Jul 16, 2016   Writer
Ba dum tss!
Reply
:iconzanreo:
Zanreo Featured By Owner Jul 12, 2016  Hobbyist General Artist
lol tits ( ͡° ͜ʖ ͡°) This is great

Reply
:iconstripedblue:
StripedBlue Featured By Owner Jul 10, 2016
Birbs
Reply
:iconjessicac924:
JessicaC924 Featured By Owner Jul 5, 2016  Hobbyist General Artist
Dat pun though, hehe. Great little comic strip as usual~
Reply
:iconreallifeninja19:
OH GLOB!!! WHY DO PEOPLE NAME THAT WAY?!?!?!?!?!? XD (dat booty doe)
Reply
:iconpatmax17:
patmax17 Featured By Owner Jul 1, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I lol'd xD
Reply
:iconandithegreat:
Andithegreat Featured By Owner Edited Jul 1, 2016
Do he got da butty?



HE DOOOOOOO
Reply
:iconpkd-airline:
PKD-airline Featured By Owner Jul 1, 2016
WWWWWWWWWWWWWWLovely Shoujo (Laughs) [V4] 
Reply
:iconpockeydocterchu:
pockeydocterchu Featured By Owner Jun 30, 2016  Hobbyist General Artist
This is too great for this world... Llama Emoji-62 (Rawr I'll get you) [V3] 
Reply
:icondeathless-smile:
deathless-smile Featured By Owner Jun 30, 2016  Student Writer
hahaha <3
Reply
:iconsilvernaiky:
SilverNaiky Featured By Owner Jun 30, 2016  Hobbyist General Artist
oh my gosh X'D
Reply
:iconbigbubblehl:
bigbubbleHL Featured By Owner Jun 30, 2016  Hobbyist General Artist
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ahahahaha so awesome omg 
Reply
:icongabbyzvolt25:
GabbyZVolt25 Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist
I love this omj. X0D
Reply
:iconnakomy-chan:
Nakomy-Chan Featured By Owner Jun 29, 2016  Student General Artist
but did you see that butty!!! *0*
Reply
:iconnakomy-chan:
Nakomy-Chan Featured By Owner Jun 29, 2016  Student General Artist
EVERY TIME!!! there just so grate!

XD
Reply
:iconamabilior:
Amabilior Featured By Owner Jun 29, 2016
I thought those two look familiar lol
Reply
:iconfairytailking:
FairyTailKing Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist Artist
Omg lol
Reply
:icontomboyjessie13:
TomboyJessie13 Featured By Owner Jun 28, 2016  Student General Artist
Great pun work X3
Reply
:iconultzrbrcrx:
UltZrbrcrx Featured By Owner Jun 28, 2016
That's a great pair of tits!
Reply
:iconzeldarox11:
zeldarox11 Featured By Owner Jun 28, 2016
MY SPIRIT ANIMAL
Reply
:iconbaiwaizai:
BaiWaiZai Featured By Owner Edited Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
Can I give those tits a little squeeze?
Reply
:iconanjawithaj:
anjawithaj Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
too far.
Reply
:iconbaiwaizai:
BaiWaiZai Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist General Artist
It was a reference to a Youtube video, sorry if I got you offended.
Reply
:iconanjawithaj:
anjawithaj Featured By Owner Jun 29, 2016  Hobbyist General Artist
np, but just so you know, that HURTS.
Reply
:iconmay-senpi:
May-Senpi Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
Beautiful!~
Reply
:iconrokatsu:
Rokatsu Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
oh my god yes lmao
Reply
:iconjaimz-ag:
Jaimz-AG Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
Our garden used to be overgrown so we got a lot of birds, one day I casually commented that there were "a lot of tits out today" and my mum nearly died laughing
Reply
:iconkoori-trash:
koori-trash Featured By Owner Jun 28, 2016  Student Digital Artist
im dying sSO GOOD
Reply
:iconlemonpandachan:
lemonpandachan Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist
LOL Mio (Laughing) [V2] 
Reply
:iconlillybreeze99:
Lillybreeze99 Featured By Owner Jun 28, 2016
I wonder how the species got that name...
I remember talking to my mom as a kid about the "tufted titmouse" and she was very confused. XD
Reply
:iconsaxybananapot:
SaxyBananaPot Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Artist
best name for a bird although they dont even have great tits
Reply
:icontheheartsucker:
TheHeartSucker Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
LOL XD I THINKED HE WAS A PERVESE !!
Reply
:iconyumequeen:
YumeQueen Featured By Owner Jun 28, 2016
XD
Reply
:icontheotakuperson:
TheOtakuPerson Featured By Owner Jun 28, 2016
OH.
MY.
GOD.

XDXDXDXD Poor birds!! What did they do to deserve such a name?!
Reply
:iconcjcroen:
CJCroen Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Kinda reminds me of something I saw in a nature documentary once: "These birds are called great tits. Yes, that's what they're called."
Reply
:iconflytie:
Flytie Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
This is so random, but super funny xD
Reply
:iconniizhel:
Niizhel Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
omg xD
Reply
:iconkirsticatstjellofoo:
KirstiCatStJelloFoo Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist Digital Artist
I love horrible jokes :D
Thank you for this xD
Reply
:iconross-sanger:
Ross-Sanger Featured By Owner Jun 28, 2016
Living in England you eventually grow out of this joke, but it's still amusing to see Americans' reaction to the name.
Reply
:iconlastdayforever:
LastDayForEver Featured By Owner Jun 28, 2016
omg lol xD
Reply
:iconmangaka-neko-chan:
mangaka-neko-chan Featured By Owner Jun 28, 2016  Hobbyist General Artist
Rosel... You're a genius! Such a lovely face MEME
It's great! I love it! Kao Emoji-27 (Laughing) [V2] 
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
June 27, 2016
Image Size
257 KB
Resolution
383×810
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,690 (3 today)
Favourites
2,126 (who?)
Comments
105
Downloads
38
×